سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳ |۱۶ محرم ۱۴۴۶ | Jul 23, 2024
کد خبر: 371953
۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۷
چند خبر کوتاه از حوزه بوشهر

حوزه/ هر طلبه ای که خواهان موفقیت و رشد تبلیغی است، باید حداقل برای یکبار نهج البلاغه را بصورت کامل مطالعه نماید.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، حجت الاسلام غلامی، مسئول طرح امیر بیان، در اولین جلسه توجیهی کانون فرهنگی تبلیغی امیر بیان، در مدرسه چهارده معصوم(ع) برازجان، ضمن گرامیداشت یاد وخاطره امام راحل و شهدای گرانقدر، گفت: یکی از ملزومات کار تبلیغی و آشنایی دقیق بافنون تبلیغ، انس داشتن با کلمات و عبارات نورانی مولی الموحدین علی(ع) است.

وی افزود: بدون شک هر طلبه ای که خواهان موفقیت و رشد تبلیغی است، باید حداقل برای یکبار نهج البلاغه را بصورت کامل مطالعه نماید، لذا در این دوره 6 ماهه معارف علوی مورد مطالعه طلاب قرار خواهد گرفت.

*تحلیل مسائل سیاسی روز

حجت الاسلام زعیمی، مسئول عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی برازجان در نشست تحلیل مسائل سیاسی روز، در مدرسه 14 معصوم(ع) با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی در 22 بهمن 57 بیان کرد: چیزی که پیروزی انقلاب ایران را از دیگر انقلاب ها متمایز می کند، مردمی و اسلامی بودن است.

وی افزود: براساس دیدگاه امام خمینی(ره)، عمل مسئولان و مردم به احکام اسلامی، عامل مهمی در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی خواهد بود.

*دیدار با خانوده های شهدا

به مناسبت دهه مبارکه فجر اساتید و طلاب حوزه علمیه امام حسن مجتبی(ع) با خانواده شهیدان حسینی مقدم که 5 شهید را تقدیم انقلاب و اسلام کرده اند، دیدار کردند.

حجت الاسلام شفیعی در این دیدار ضمن تبریک ایام الله دهه فجر، با بیان این که شهدا در اوج قله بصیرت بودند، گفت: امروز طلاب نقش اساسی در بصیرت افزایی در عرصه جنگ نرم دارند

طلاب و اساتیدمدرسه علمیه 14معصوم(ع) برازجان همچنین با خانواده شهیدان رضایی و طاهری دیدار کرده و یاد و خاطره امام خمینی(ره) و شهدا را گرامی داشتند.

*برگزاری درس اخلاق

حجت الاسلام عبدالحسین خلفی، مسئول مدرسه علمیه چهادره معصوم(ع) در جلسه درس اخلاق طلاب، با اشاره به نکاتی درخصوص اهمیت و آثار نماز به وِیژه نماز صبح، گفت: توجه به نماز اول وقت خصوصا نماز صبح برکاتی فراوان به دنبال خواهد داشت و شادابی روحی و جسمی را به انسان عطا می کند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha